Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гурова Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Гурова Ю. 
Механізми транснаціоналізації людського ресурсу [Електронний ресурс] / Ю. Гурова // Міжнародна економічна політика. - 2009. - Вип. 1-2. - С. 221-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2009_1-2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 688.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гурова Ю. С. 
Роль інтелектуальних центрів у глобальному розвитку людського ресурсу [Електронний ресурс] / Ю. С. Гурова // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2016. - № 1. - С. 193-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2016_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 509.083 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гурова Ю. С. 
Трансформація сутності поняття "глобальні бренди" та глобальний соціально-економічний розвиток [Електронний ресурс] / Ю. С. Гурова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_2_5
Актуальність роботи зумовлена об'єктивною необхідністю трансформації визначення суті поняття "глобальні бренди" та вдосконалення їх стратегій за умови сучасного стану соціально-економічного та інноваційного глобального розвитку задля утримання компаніями конкурентних позицій на глобальних ринках. Сучасне глобальне конкурентне середовище, в якому мають місце інтелект, знання, розвиток високих технологій, щоденно диктує нові вимоги до життєдіяльності компаній. Саме в інтелектуальній - технологічній площинах створюється найбільша частка вартості продукції, тому їх розвиток для компанії є вирішальним. Водночас вони прискорюють процеси і вимагають від компаній реактивних миттєвих відповідних дій. Це посилює функціональне навантаження на економічну категорію "глобальний бренд" та примушує до трансформаційних змін як самої її суті, так і цілей, завдань, алгоритму її стратегії. Прослідковано етапи трансформації суті визначення "глобальні бренди", визначено новий склад учасників глобальних ринків, а саме: суб'єкти-індивіди - впливові особи, такі як провідні політики, економісти, фінансисти, суспільні діячі, успішні підприємці, власники та топ-менеджери компаній-лідерів світового рівня; компанії різних форм міжнародного бізнесу, особливо ТНК, МНК, глобальні компанії; світові міста, у тому числі світові традиційні та новітні фінансові центри; національні економіки - лідери глобального економічного розвитку; інтеграційні угруповання та блоки країн; синергічний дует вищезазначених суб'єктів. Доведено їх приналежність до групи глобальних брендів. Визначено основний перелік цілей і стратегії минулих часових періодів та сучасні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.501 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гурова Ю. С. 
Інтелектуальні центри як основна форма прояву сучасного етапу інтелектуальної глобалізації [Електронний ресурс] / Ю. С. Гурова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_6(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського