3. |
Гурова Ю. С. Трансформація сутності поняття "глобальні бренди" та глобальний соціально-економічний розвиток [Електронний ресурс] / Ю. С. Гурова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2019. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2019_2_5 Актуальність роботи зумовлена об'єктивною необхідністю трансформації визначення суті поняття "глобальні бренди" та вдосконалення їх стратегій за умови сучасного стану соціально-економічного та інноваційного глобального розвитку задля утримання компаніями конкурентних позицій на глобальних ринках. Сучасне глобальне конкурентне середовище, в якому мають місце інтелект, знання, розвиток високих технологій, щоденно диктує нові вимоги до життєдіяльності компаній. Саме в інтелектуальній - технологічній площинах створюється найбільша частка вартості продукції, тому їх розвиток для компанії є вирішальним. Водночас вони прискорюють процеси і вимагають від компаній реактивних миттєвих відповідних дій. Це посилює функціональне навантаження на економічну категорію "глобальний бренд" та примушує до трансформаційних змін як самої її суті, так і цілей, завдань, алгоритму її стратегії. Прослідковано етапи трансформації суті визначення "глобальні бренди", визначено новий склад учасників глобальних ринків, а саме: суб'єкти-індивіди - впливові особи, такі як провідні політики, економісти, фінансисти, суспільні діячі, успішні підприємці, власники та топ-менеджери компаній-лідерів світового рівня; компанії різних форм міжнародного бізнесу, особливо ТНК, МНК, глобальні компанії; світові міста, у тому числі світові традиційні та новітні фінансові центри; національні економіки - лідери глобального економічного розвитку; інтеграційні угруповання та блоки країн; синергічний дует вищезазначених суб'єктів. Доведено їх приналежність до групи глобальних брендів. Визначено основний перелік цілей і стратегії минулих часових періодів та сучасні.
|